يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۳۰۳
پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۹

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از مراکز درمانی، آینده نظام سلامت در دشتستان تغییر می‌کند.

به گزارش فکرشهر از دانشگاه علوم پزشکی، بهروز رحیمی در بازدید از پروژه‌های درمانی شهرستان دشتستان افزود: در سلسله بازدیدهایی که در دستور کار وزارت بهداشت در سراسر کشور قرار دارد، ما در خدمت مردم شهرستان دشتستان هستیم.

 دکتر رحیمی بیان کرد: پروژه‌های حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تحت کنترل بوده و به‌صورت منظم در حال احداث و پیشرفت می‌باشند.

وی تصریح کرد: چند پروژه بزرگ درمانی در شهرستان دشتستان در حال احداث و یا رو به اتمام هستند که یکی از پروژه‌های اولویت‌دار ما در این شهرستان، توسعه بخش اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان است که منابع آن را باید از اعتبارات استانی و وزارتی قرار دهیم تا بتوانیم توسعه اورژانس را به‌سرعت انجام دهیم، توسعه‌ای که می‌تواند وضعیت بیمارستان را از حالت فعلی و بخش اورژانس که دچار اشکال است، خارج کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: پروژه اولویت‌دار دیگر در دشتستان، پروژه پانسیون پزشکان متخصص بیمارستان شهید گنجی برازجان است که از منابع وزارتی و همچنین کمک مسئولیت‌های اجتماعی سایر بخش‌های استانی باید اعتبارات آن تأمین شود تا به اتمام برسد.

دکتر بهروز رحیمی تأکید کرد: بیمارستان 200 تخت خوابی 17 شهریور برازجان از پروژه‌های ملی و در یک موقعیت خاص و همچنین در محل استراتژیک شهر برازجان در حال ساخت است که اعتبار این پروژه از محل منابع مولدسازی درون استانی و همچنین وزارت بهداشت باید تأمین شود و کمک بزرگی به افزایش سرانه تخت در استان می‌کند.

دکتر رحیمی گفت: پروژه کلینیک تخصصی ویژه شهر برازجان از آخرین کلینیک‌های ویژه‌ای است که در کشور افتتاح می‌شود و این کلینیک می‌تواند بار زیادی از مسائل تخصصی و سرپایی کم کند و همچنین بار مراجعات را بر روی بیمارستان کاهش دهد.

وی بابیان اینکه اصرار داریم که این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن در هفته‌ها یا ماه‌های دیگر با منابع وزارتی و استانی تجهیز شود، گفت: قطعاً با هماهنگی‌های بین بخشی، کمک‌های سایر دستگاه‌ها و تلاش نماینده مردم دشتستان این پروژه هر چه سریع‌تر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر رحیمی بیان کرد: نماینده مردم دشتستان پیگیری‌های ویژه‌ای برای احداث و تجهیز این پروژه‌ها داشته و همچنین با حمایت خوبی که فرماندار دشتستان از حوزه سلامت شهرستان دارد، برخی از این پروژه‌ها افتتاح خواهد شد.

وی با تشکر و قدردانی از تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: این تیم مدیریتی با یک انگیزه بسیار خوبی تلاش می‌کنند که پروژه‌ها هر چه سریع‌تر به اتمام رسیده و بعد از تجهیز، افتتاح و به بهره داری برسند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه از مرکز خدمات جامع سلامت شهر آبپخش، توسعه بخش اورژانس بیمارستان شهید گنجی، پانسیون پزشکان متخصص، کلینیک تخصصی ویژه برازجان و بیمارستان 200 تخت خوابی 17 شهریور برازجان بازدید کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر